پرسش و پاسخ

با سلام به دوست عزیز
از آنجا که شما سن کمی دارید مطمئن باشید با انجام بازی های بیشتر و حفظ روحیه و اعتماد به نفس می توانید تجربه خود را افزایش دهید، که همین موضوع باعث می شود که اشتباهات شما کمتر شود.
برای اینکه بتوانید توپ را یکضرب بگیرید باید پنجه های قوی داشته باشید و به توپ خوب نگاه کنید و نترسید و تا موقع گرفتن توپ چشم از آن بر ندارید.
همچنین می توانید روبروی دیوار به فاصله 30 سانتی متر بایستید و و توپ را به دیوار تند تند بزنید و بگیرید.
موفق باشید.
با سلام بایستی با بازی زیاد بر این ترس غلبه کنید و همچنین بازی در پست دفاع گاهی اوقات نیز به شما کمک میکند 
همیشه هنگامی که تک به تک شدید در ذهنتان بگید میگیرم و به بعدش فکر کنید که یک ناجی میشوید
مطمئن باشید که بازیکن وقتی نزدیک شما میشه بیشتر استرس داره و هنگامی که به شما برسه خودش می پرد
با سلام بستگی به راحتی خودتان دارد ولی به نظر بنده چون سرعت توپ در سالن زیاد است دستکش بنددار مناسب است
با سلام نحوه گرفتن و افزایش دایو توپ های هوایی در سایت توضیح داده شده است.
و کلا بازی زیاد مشکل را حل می کند و اینکه کمر خود را با کش پیلاتس به تیرک دروازه ببندید و یک نفر دیگر توپ را به هوا بندازد و شما بپرید و در هوا جمع کنید.
با سلام
در تمرینات توضیح داده شده است.
ولی درکل بایستی هنگام جهش پاهای شما از زمین کنده شود و دستها کشیده همین موضوع به فرود شما کمک می کند
با سلام
برای افزایش دید و عدم تمرین ضربه با دست توپ به دیوار را انجام دهید.
یعنی به فاصله 40 سانتی متر از دیوار بایستید و توپ را مستقیم به جلو بزنید و تکرار کنید
برای کاهش استرس نیز حتما بایستی یک مدت در پست دفاع بازی کنید
با سلام اگر طول مسابقات باشد حداقل هفته ای دوبار آن هم دو تا 15 دقیقه بدود و در آخر حدود 10 دقیقه تمرینات سرعتی انجام شود
در زمان قبل از مسابقات این تایم دوبرابر شود.
با سلام
دستکش را هیچ وقت با آب گرم نشویید و با مواد شوینده نشوید همان با آبر ولرم ماهی یک بار اگر خیلی کثیف بود به آرامی بشویید تا مواد آن از بین نرود
با سلام
برای افزایش دید تمرین ضربه با دست توپ به دیوار را انجام دهید.
یعنی به فاصله 40 سانتی متر از دیوار بایستید و توپ را مستقیم به جلو بزنید و تکرار کنید
برای افزایش قد بایستی تمریات کششی انجام دهید و زیر نظر دکتر تغذیه برنامه غذایی بگیرید. همچنین بازی بسکتبال به مدت یک سال نیز پیشنهاد میشود.
در هنگام فرود بایستی ابتدا کنار کتف، بازو و کنار سینه بعد لگن بعد پاها فرود آید
اگر جایی از بدنتان درد گرفت بدانید که دارید اشتباه انجام می دهید.
لازم به توضیح است حتما اول زیر نظر یک مربی این کار را انجام دهید و با جهش آرام
سلام
دستکش خود باید قالب دست و چسبندگی مناسبی داشته باشد
بهتراست کمی مرطوب در کیف خودش نگهداری شود و در زمینهای خاکی استفاده نشود
با سلام
بایستی تمرینات کششی انجام دهید و تغذیه خود را با لبنیات غنی کنید.
همچنین انجام ورزش بستکتبال به مدت یکسال نیز پیشنهاد می شود.
با سلام
برای افزایش دید تمرین ضربه با دست توپ به دیوار را انجام دهید.
یعنی به فاصله 40 سانتی متر از دیوار بایستید و توپ را مستقیم به جلو بزنید و تکرار کنید.
برای افزایش ارتفاع شیرجه هم باید از مانع استفاده کنید که تمرین آن در قسمت تمرینات است. لازم به توضیح است که بایستی ابتدا پاهای شما و شکم شما قوی شود سپس به مرور زمان از مانع با ارتفاع 30 سانتی متر و کم کم بیشتر کنید.
با سلام این مشکل به خاطر ضعف تکنیک پا است برای همین پیشنهاد میکنم در بازی های دوستانه در پست های مختلف به خصوص دفاع بازی کنید تا از استرس شما کم شود ، همچنین به مرور زمان با انجام بازی تجربه شما بیشتر میشود